بخش اصلی

تاریخ انتشار: ۱۴۰۲/۴/۲۷
زمان مطالعه: 1دقیقه

الف) اصلی 
(آموزش، رقابت و جایزه)

*گویندگی (دکلمه – نریشن تیزر – خبر -روایت داستان) 
*دوبله (فیلم – انیمیشن)
*اجرا و سخنوری (اجرای صحنه‌ای و تلويزيوني – سخنرانی)
+
جلسات آموزشی با مربیان حوزه مربوطه، برگزاری ورکشاپ با حضور چهره‌های سرشناس حوزه گویندگی، دوبله و اجرا، به همراه کارگاه‌های انتقال تجربه.

 

قوانین شرکت در بخش اصلی

شرکت در کارگاه‌ها و جلسات آموزشی (ورک‌شاپ‌ها) مختص به متقاضیانی است که در بخش اصلی جشنواره ثبت‌نام نمایند. شرکت در بخش اصلی هیچ محدودیتی نداشته و افراد مختلف، بدون در نظر گرفتن گروه سنی مشخصی می‌توانند ثبت‌نام کنند. در این بخش از جشنواره، متقاضیان پس از تکمیل ثبت‌نام و پرداخت هزینه شرکت در جشنواره، در گروه‌های مختلف تقسیم‌بندی و تحت نظر مربی مربوطه (به‌صورت آنلاین) به یادگیری سرفصل‌ها و انجام تمرین‌های مرتبط، مشغول می‌شوند.

برگزاری کارگاه‌های آموزشی مختلف با حضور اساتید و چهره‌های شناخته‌شده حوزه‌ی گویندگی، فن‌بیان، دوبله و اجرا از ویژگی‌های مختص به این بخش است.

در قوانین بخش اصلی، الزامی برای ارسال اثر وجود ندارد و افراد می‌توانند از حضور در این بخش برای یادگیری و شرکت در کارگاه‌های آموزشی شرکت نمایند. تعدادی از جلسات آموزشی بخش اصلی به‌صورت آنلاین و تعدادی به‌صورت حضوری برگزار خواهد شد.

متقاضیانی که مایل به ارسال اثر در این بخش هستند، پس از گذراندن دوره‌های آموزشی آثار خود را برای دبیرخانه ارسال می‌نمایند. پس از داوری آثار، به اثر برگزیده و شایسته تقدیر در هر بخش، لوح تقدیر و جایزه نقدی اهدا خواهد شد. همچنین این بخش دارای جایزه‌ای ۱۰۰ میلیون تومانی می‌باشد که به پدیده جشنواره اهدا خواهد شد. به تمامی افرادی که در این بخش ثبت‌نام نمایند، غیر از افرادی که به فینال راه پیدا می‌کنند و کسانی که در رقابت بین آثار حائز رتبه می‌شوند، یک گواهی جهت طی نمودن دوره آموزشی زیر نظر مربی مربوطه، یک گواهی جهت حضور در کارگاه‌های آموزشی (ورکشاپ‌ها) با ذکر نام اساتید و یک گواهی نیز جهت شرکت در جشنواره (گواهی حضور) به زبان‌های فارسی و انگلیسی اعطا خواهد شد.

 

 

هزینه شرکت در بخش اصلی و استفاده از دوره‌ها و کارگاه‌های آموزشی جشنواره، مبلغ ۳ میلیون تومان است.

توجه داشته باشید که ثبت‌نام شما در این بخش، پس از پرداخت هزینه نهایی خواهد شد و ساخت پرتال کاربری در سایت جشنواره، صرفا مرحله نخست ثبت‌نام در جشنواره بوده و به منزله‌ی ثبت‌نام نهایی تلقی نخواهد شد. 

جهت دریافت راهنمای تصویری نحوه ثبت نام، اینجا کلیک کنید.

 

در صورت داشتن هرگونه سوال، با ما در ارتباط باشید.

تلگرام: molanafestival_admin

شماره تماس: 09210946716

۰۲۱۲۸۴۲۹۱۴۴

 

 

 

 

 

 

 

 

موارد پیشنهادی

مشاهده بیشتر