گزارش تصویری سومین روز از برگزاری مرحله حضوری و آیین اختتامیه دومین جشنواره ملی مولانا

تاریخ انتشار: ۱۴۰۲/۹/۴
زمان مطالعه: 1دقیقه
 
 

سومین روز از برگزاری مرحله‌ی حضوری دومین جشنواره ملی گویندگی، دوبله، سخنوری و اجر مولانا، با رقابت فینالیست‌های بخش دوبله، در محل استودیو سارینا، واقع در مجتمع سارینا۲، در جزیره‌ زیبای کیش آغاز شد. در ادامه‌ی برنامه‌ها، کارگاه انتقال تجربه با حضور امیرعلی نبویان، کارگاه انتقال تجربه با حضور مژده لواسانی و کارگاه دوبله کودک و نوجوان با حضور محمدرضا علیمردانی، در سالن‌های جنبی مرکز همایش‌های بین‌المللی جزیره کیش برگزار شد.

همچنین آخرین رقابت فینالیست‌های جشنواره، مختص به داوطلبان بخش گویندگی بود که با داوری پیمان طالبی، امیرعلی نبویان و بهار نوروز پور، در استودیو سارینا برگزار گردید.

اختتامیه دومین جشنواره ملی گویندگی، دوبله، سخنوری و اجرا مولانا، در تاریخ ۲۹ آبان ۱۴۰۲، با حضور هیات داوران متشکل از چهره‌های شناخته شده‌ی هنر صدا و اجر از جمله محمدرضا علیمردانی، امیرعلی نبویان، مژده لواسانی، علیرضا عسکریان و پیمان طالبی،در محل سالن خلیج فارس، واقع در مرکز همایش‌های بین‌المللی جزیره کیش برگزار شد. از دیگر چهره‌های حاضر در این اختتامیه می‌توان به آقای دکتر رشید جعفرپور، مشاور و قائم مقام معاونت فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم تحقیقات و فناوری، آقای مجید کامرانی‌‌فر، مدیر اجرایی اداره کل فرهنگی اجتماعی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و نمایندگان دانشگاه دامغان، آقای دکتر مصطفی زارع، معاون محترم فرهنگی دانشگاه دامغان و آقای دکتر رضا مرتضوی، مسئول مدیریت برنامه‌ریزی فرهنگی و اجتماعی دانشگاه دامغان اشاره کرد.

دومین جشنواره ملی مولانا که از تیرماه ۱۴۰۲ به‌صورت آنلاین فعالیت خود را آغاز کرد، از ۲۷ تا ۲۹ آبان مرحله‌ی حضوری خود را طی نمود. در برگزاری مرحله‌ی نخست این جشنواره، مجموعا بیش از ۴۰ کارگاه آموزشی برای بخش اصلی و کودک و نوجوان برگزار شد.

 

جهت مشاهده گالری تصاویر روز سوم اینجا کلیک کنید.

 

جهت مشاهده تصاویر آیین اختتامیه جشنواره، اینجا کلیک کنید. 

موارد پیشنهادی

مشاهده بیشتر